Commanderin automaattilaatikon stefan vuoto
Re: Commanderin automaattilaatikon stefan vuoto
Eipä tuota ilmeisesti tarvitse vaihtaa, se käytännössä estää ulkoapäin tulevan kosteuden liittimen sisään. Jos liitinrungon sisempi O-rengas ei vuoda liittimen sisään ja sitä kautta pääse valumaan ulos huonon pistokkeen O-renkaan takia, niin ei pitäisi tuosta päästä tihkumaan. Tässä juututti video asiasta, jos joku muukin pohtii palikan uusimista. https://www.youtube.com/watch?v=PHbyFrbsaTk
Re: Commanderin automaattilaatikon stefan vuoto
Sähköliitin tuli vaihdettua keväällä, mutta öljypohjan vuoto ei ota laantuakseen. Laatikon pohja kastuu edelleen oikeasta takakulmasta. tiiviste jopa liimattiin, muuta vuotaa hiljalleen edelleen. Millä ihmeen ilveellä tuon vuodon saa loppumaan? Onko noissa tiivisteissä eroja. Jos laittavat huollossa aina jonkin halpistiivisteen. Pitääkö hakea mersun alkuperäinen?
Re: Commanderin automaattilaatikon stefan vuoto
Mun myymät on mersun orkkiksia, vaikka tuleekin Moparin tukun kautta...
Your Jeep specialist
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Jeep Comanche -89, 4,0L6+AW-4+NP-231+Dana30+Dana35 w/POWERTRAX w/ 4"+ korotus & HD-steering sekä Jeep Wagoneer Limited -79, 360V8+TH-400+Quadra-Trac projekti
FJDC #1
Re: Commanderin automaattilaatikon stefan vuoto
Vaihdoin sitten laatikon stefan itse. Puhdistin pinnat hyvin ja vetäsin ohuesti tiivisteliimaan pintoihin. Vuoto näyttää nyt loppuneen.Ovatkohan huollossa laittaneet vanhan tiivisteen aina vain uudestaan paikoillensa.