Ihan asiallisen näköistä rakentamista

Mutta pienenä kritiikin poikasena, ainakin itseäni hieman ihmetyttää, että tuota puskuria et millään hitsannut kiinni aisojen päihin? Vai onko tuo vielä vaiheessa kiinnityksen osalta?
Tuolla systeemillähän sulla ei ole nyt koriasiast sidottu toisiinsä kiinni millään kiinteällä rakenteella, käytännössä aisojen liikkumista/ leviämistä estää vain moottorin kautta moottorikiinnikkeet, sekä nuo muutama pultti millä uusi poikkituki on kiinni koriaisojen päässä?

Nämä itsekantavat korit kun tahtoo olla jo sellaisenaan aika eläväistä sorttia, niin en lähtisi lisäämään sitä vääntörasitusta mahdollista metsäkäyttöä silmälläpitäen ainakaan heikentämällä alkuperäistä rakennetta. Valmistit kuitenkin itsellesi hyvinkin toimivannäköisen etupuskimen, tuon kun vielä kiinnität muutamalla tulppahitsillä ja sopivilla hitsauspätkillä (esim. 25mm saumaa, 25mm väliä, tjsp..) keulan palkkeihin niin alkaa tuo keula kummasti jäykistymään ja kestämään.
Itsellä ainakin ZJ:n keula jäykistyi huomattavasti, kun sieltä ensin vähän poistin peltiä ja lisäilin sitten palkkia, putkea ja levyä tilalle.. ristiriipunnoissa ei enää etuovet natise niinkuin alunperin, eikä mulla ollut mitenkään väsähtänyt kori silloin kun auton ostin. Tuolla on muutamalla ekalla sivulla omasta rakentelusta kuvia ja stooria, kandee ehkä vilkaista jos et jo ole katsonut
Grand Cherokeen rakentelua
'98 ZJ 5.9 Limited, putkihelmat- ja puskurit, yms. härpäkettä