Koppa tuli hitsuuteltua ja puhallettua, maaliksi vedin temalacin ilman erikoisempia pohjustuksia seuraillaan miten kestää, aika hyviä kokemukisa siitä on puhtaalle raudalle vedettynä, oletettuihin kurakoloihin vedin korimassan ja päälle kotelosuoja ja ruiskumassa
Päivän sai kuivua ja tänään tuli valoa tunnelin päähän kun viimeinkin sain kopan pultattua runkoon kiinni, kummasti tuo rojektin eteneminen saa jatkamisen kiimaa kasvatettua
Matala tuo kyllä on täysin vakiona ja peräkin on enemmän kuoleentunut kuin keula, joulunajaksi pohdintaa kääntääkö takariiput vai laittaako madallusblokit keulaan...
Vielä kun keulan saisi kuskattua hallille ja siihen kaksi paikkaa laitettua niin saisi taputella alustan hitsaukset valmiiksi ja pääsisi näkyvää hieromaan vaikkakin tulee vähän muiden hommien tielle mutta on tässä tullut niin paljon liikaa hitsausta tehtyä että tekee pääkopalle hyvää saada ne pois mielestä...
Pinnassahan ei kauheasti laittoa ole mutta jotain pientä kuitenkin. Koneen huoltoosatkin odottavat innoissaan pääsyä paikalleen
Hyvää sisustaa ei vaan ole vastaan tullut joten taidanpa antaa siinä lenkkiä ja hommata jotkut mukavat etupenkit ja muuten sovellan mustan -83 mallin sisustan