Tämän kanssa ollut vähän hiljaisempaa, mutta suunnittelu ja pohdiskelu sitäkin kovempaa...
Tuli tuossa kesällä hommattua toinen hj-60 etuakseli varaosiksi. Nyt alkanut mielessä kaivertaa mitä jos huitenkin....

Tuo pajeron akseli hevonkuuseen ja tuo etuakseli tuonne taakse alle. Alkuun vois raidetangon lukita paikalleen ja jossain vaiheessa rakentelis hydraalisen ohjauksen siihen, kun budjetti ja mieli alkaa sitä tehdä.
Hyvinä puolina perät ois samassa linjassa alla, molemmat kuskin kohdalla. Levyjarrut valmiina ja ainaan kestävät perät ja varaosat ois samat molemmissa akseleissa. Vielä sais välityksiksi laitettua aika yleiset 5.29 alkais olla ainaan riittävän hitaat isoille renkaille.
Jarruista varmaankin alkaa loppua teho nuilla jeepin osilla, kun nuo toyotan satulat aika isot kuitenkin, mutta eiköhän sinne osat löydy millä saa jarrut toimimaan.
Tämmöstä taas vaihteeks tullut mietiskeltyä.