Miksi juuri Jeep?

Jutustelua asiasta ja sen vierestä.
JiiPee
Viestit: 110
Liittynyt: 19.04.2011. 22:35
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja JiiPee » 25.11.2011. 8:36

Itellä oli aikaisempi auto Nissan Pick up ja metsästyskoiran kanssa tosi huono ja ahdas. Nyt on siis tilaa. Eli jeepissä kiinnosti auton malli, neliveto, sana Jeep ja täysin uusi tuttavuus. Vaimoke vetää myös vinkkaa Jeepin perässä. Ehkei kuitenkaan korotettu Cherokee ole siihen parasmahdollinen, voisi vetoauto olla myös hieman raskaampi, esim. Grand Cherokee? En ole tutkinut kilomääriä. Kuitenkin eka Jeeppi mutta ei viimeinen.

Jeep on rek. pakettiautoksi joten lastenistuimen tarvii saada johonkin vaikka kyllähän 2v poika nousisi enemmin Jeepin kyytiin entä Mazda. Jeepillä kuitenkin itse ajan kaikki tarvittavat ajot, työmatkat ym.

Pajumi
Viestit: 4
Liittynyt: 21.10.2011. 19:27
Paikkakunta:

Viesti Kirjoittaja Pajumi » 25.11.2011. 16:29

Neliveto oli alkuun haussa, ja sitten alkoi merkkejä tipahdella syystä jos toisestakin pois.. Jeepissä tuntui olevan hinta laatu parhaiten käytetyissä kohdillaan. Ja ei vähäisin syy ollut sekään kun parempi puolisko totesi kun Toyotaa tai Mitsua ehdotin; "ei kai me riisikuppia" :D

Juuri ajettiin -08 Grand Cherokee talliin, toivottavasti palvelee uskollisesti ainakin seuraavat 10 vuotta. :)
Jeep Grand Cherokee 3.0 CRD Laredo

Anagonda67
Viestit: 56
Liittynyt: 27.08.2010. 10:12
Paikkakunta: KARKKILA

Viesti Kirjoittaja Anagonda67 » 19.12.2011. 11:18

Anagonda67 kirjoitti:
Eli kaiketi sitä ei voi ilman Jeeppiä meikäläinenkään olla kun semmoinen on taas talviautona... Vaikkakin viileänä sellaisena :lol:

Ja koskapa asutaan maalla "ykkösautokin" vaihtui 4x4 malliseen... Dacia Duster 1.5dCi :)
Niinkuin joku jo tietääkin piti opetella olemaan ilman Jeeppiä :( :(

Kesällä vaihtui Jeeppi Golffiin :lol: Ja äkkiähän sitä Golffin tylsyyteen kyllästyi joten syksyllä Golffi vaihtui Ford Tempoon :D

Ja Jeepistä pakotti luopumaan Jeepin jano, EI mun palkoilla ajeta 120km työmatkaa päivä Jeepin kulutuksella :shock:

Mutta ehkä joskus on taas Jeeppi alla.... 8)

Avatar
rane58
Viestit: 1257
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja rane58 » 19.12.2011. 19:04

Täytyy toivoa Analle parasta.. :wink: -Että sais taas Jeepin alettavaksi..!Kuva
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

KariMattiFin
Viestit: 13
Liittynyt: 03.01.2012. 10:19
Paikkakunta: Haukipudas

Viesti Kirjoittaja KariMattiFin » 12.01.2012. 12:46

Jaa...

Kotona oli aikoinaan pitkä lista Toyota Land Cruisereita,
jotka hävisi verouudistuksen myötä. Eli nelivetoinen pitäisi
olla Suomen talvessa.

Sitten yhdessä duunissa kävi liisarina Subaru Forester 2005,
kakkosautona läpilaho VW Taro, toisessa duunissa liisarina
Subaru Forester 2008 ja nyt uusimmassa työpaikassa liisaminen
loppui ja ykkös-auto/kakkos-auto luokat hävisi ja tilalle
tuli pikku-auto (diisseli hatchback corolla 2006) ja isompi-auto
(Jeep Compass 2006). Valinnaksi Compass kun siinä
oli jo ESP juuri ajokortillisten tenavien turvaksi. Muissa saman
hintaluokan kilpailijoissa ei ollut vielä saatavilla moista.

Ja nyt jännäämään milloin vaihdellaan vetoniveliä ensimmäisen
kerran... :shock: Ja tuleeko kivoja sähkövikoja...

(Ja Jeepin valintaa osin tuki se, että isäukko osti Kittilään hirvijahtiautoksi
yhden kerhon jäsenen tunaamaan vanhan Cherokeen (xxx-416), jolla itsekin on
pari siirtymäväliä ajanut :wink: )

pihkoo
Viestit: 19
Liittynyt: 06.01.2012. 8:30
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja pihkoo » 15.01.2012. 8:29

-Miksi valinta kohdistui juuri Jeeppiin :

Vaimo sanoi, että hänen pomollaan on todella hyvännäköinen jeeppi. Noh minä siihen kyselemään, että mikäs jeeppi hänellä on, pitkän miettimisen jälkeen vaimo sanoi, että patriot.
Noh kiertelin sitten lähistön autokauppoja ihan muuten vaa ja yhdessä niistä olikin myynnissä Jeep Patriot -07 jolla oli ajettu 55 000 kilometriä. Kävin sitten sitä katselemaan ja myyjä hyökkäs heti viereen ja sitten alkoikin kaupan vääntäminen. Itselläni oli alla silloin Nissan X-trail -04 jolla oli ajettu jo 217000 kilometriä.
Pitkän funtsinnan ja pitkän tinkaus / keskustelun jälkeen päästii yhteisymmärrykseen myyjänkanssa ja Jeeppi lähti uuteen kotiin.

-Onko Jeep ensimmäinen laatuaan vai onko sairaus saabismin tavoin periytyvää sorttia?

Juu kyllä on sekä oman, että vaimon suvun ensinmäinen jeeppi.

-Toimiiko Jeep ainoana ajopelinä vai onko sen rinnalla joku muu auto hoitamassa käyttöauton virkaa?

Itselläni Jeeppi toimii ainoana ajopelinä, mutta vaimollani on volkswagen passat 2.8 V6 4x4 jolla hän ajelee pääsääntöisesti.

-Kuinka pitkäkestoisia kumppaneita Jeepit ovat, vaihtuuko auto toiseen muutaman kuukauden välein vai pysyykö se omistajansa huomassa vuosikymmeniä?

Noh toivon, että tuo jeeppini toimisi kunnolla eikä olisi mitään hurjia vikoja vähän väliä niin auto tulisi pysymään perheessämme pidemmän aikaa.
Vaikkakin ei hyvin alkanut meidän yhteis elo kun autolle tehtiin 60 000 kilometrinhuolto niin huollossa löytyi molemilta puolilta edestä alapallonivelet väljät sekä ulommat raidetangonpäät väljät.
Auto on ollut yhdellä omistajalla ja ajanut vain pääsääntöisesti kodin ja työn väliä niin jo kerran aiemmin on autoon vaihdettu ulommat raidetangonpäät välyksen takia.
Hän ei tiennyt, että sitä ei pystyisi kukaan tekemään. Niinpä hän meni ja teki sen.

Avatar
silva
Viestit: 16
Liittynyt: 27.01.2012. 21:47
Paikkakunta: Hankasalmi

Viesti Kirjoittaja silva » 30.01.2012. 21:03

Eka nelivetoinen oli Jeep Grand Cherokee 4.0l ykköskoppasta ja kuinka ollakkaan sen jälkeen samaisella koneella kakkoskoppainen Grand.
Sitten iski nuukuus ja tuli vaihdettua Citroen C5:seen. :oops:
Ei sen puoleen,tosi hyvä auto tuo ranskatar,mutta pari jarraavaa pyörää.

Nyt vaihdoin -05:een Grand Cherokeehen.
Näin sahayrittäjänä on taas kiva kärryä vetää ja lapissa moottorikelkkaa
ulkoiluttaa.

Ei ole Jeepin voittanutta !!!
Jeep Grand Cherokee Limited CRD(-05)
Chevrolet Camaro Z-28E (-82) GMPP 350cid
Chevrolet ChevyVan 20 6,2D(-87)"Hatanpään matkailuluomus"

PÄSSI
Viestit: 154
Liittynyt: 16.08.2009. 15:10
Paikkakunta: OSLO
CONTACT:

Viesti Kirjoittaja PÄSSI » 03.02.2012. 13:23

Miksi juuri Jeeppi ?. Tähan olen vastannut aikaisemmin jutuissani Kohti Mongoliaa, tähän mennessä kolme eri juttua.

Olemme olleet (minä ja vaimo) melkein kolme vuotta Jeepin omistajia, tämä aika on tuonut varmuuden ettei auto vaihdu koskaan miksikään toiseksi.

1. Ei edes toiseen samanlaiseen, koska se ei olisi enään se meidän oma PÄSSI. Pässissä on korotus, Wepasto, ruostesuojaus ja aina vahattu viimeisenpäälle. Pässissä on muutama yksilöllinen lommo maastoreissuilta joita ei korjata, maalipinta sensijaan täytyy olla ehdottoman kunnossa.

2. Alla on vielä alkuperäiset 275/70/17 MS renkaat, lain mukaan ne siis ovat ympärivuotiset ja nyt on menossa kolmas talvi. Tulen niistä luopumaan pakolla, sillä isommat on saatava. Mutta melkein itku tulee, sillä en usko olevan mahdollista, minkään muun talvirenkaaksi luokitellun olevan yhtä loistava MINULLE: Näillä renkailla ei aina pääse liikkeelle edes tasasella parkkipaikalla. On aina niin käsittäkätöntä kun auto ei liiku ei sitten millään MUTTA kun laittaa nelivedon niin hups ei huomaa mitään eroa ihan kuin olisi kesällä liikkeellä.
En ymmärrä sitä asennetta kuika joillekkin se renkaan pito nastoineen on niin mielettömän tärkeä asia. Mihin &%¤%&( kaikilla on kiire ?. Ajan hiljempaa kelin mukaan ja voi hemmetti sentään kuinka hauskaa se on, pikutiellä mennä viittäkymppiä, kun tietää että Räikkönenkin menisi tällä vehkeellä popelikköön viimeistään kasikympin jälkeen :D Onpa sitten Heinolassa ollut tilanne pikkutiellä:Mäki oli jäässä,ja lunta satoi ja kolme naapuria nastoineen mäenalla jumissa. En edes kokeillut ensin pääseekö Pässillä, köysi kiinni ja jeeppi veti ne yksikerrallaan ryömintä vauhtia mäenpäälle :lol:, jotenkin tälläinen vaan on ikuisesta pikkupojasta hirmu kivaa ja elämä hymyilee. Yhtä ainutta kertaa en itse ole ollut edes lähellä jäädä (puhuttaessa edes jonkinlaisesta tiestä) kiinni tai huomannut joutuneen vaaratilanteeseen luistin renkaitteni vuoksi.

3. Kolmeen vuoteen minulle ei ole selvinnyt miksi meidän jeeppi herättää niin paljon tunteita. Miksi levähdyspaikalle Aston Martinilla tuleva kiertää Jeepin ympäri, tulee puhumaan ja mielellään katsoo jeepin alle ja haluaa istua kuskinpenkille, Kertoo vielä itsekkin hankkivansa tuollaisen :shock: .
Kuinka monta kertaa olenkaan kuullut juttuja ajoominaisuuksista, vanhahtavasta näöstä koelaudassa, huonosta suunnittelusta ilmanvastuksessa, aivan järjettömästa maavarasta, heikosta kiihtyvyydestä, alhaisesta huippunopeudesta, istuinlämmittimen puttumisesta, kuinka hullua on takaovessa kärrätä mukana NOIN SUURTA vararengasta, ajovalot ovat kuulemma hyvin vanhanaikaiset ja huonot, meidän Jeeppiin täytyy kuulemma kiivetä sisään ja tippua ulos ja se kuulemma on vaarallistakin :shock:
Viisaissa autotesti jutuissa on hyvin tuomittavaa kun automaatti vaihteiston toiminta ei ole jouhevaa, vaan pykälän vaihdon huomaa erittäin selkeästi. Vakionopeuden säädin toimii viiveellä ja kuulemma saa ajon tuntomaan epämiellyttävän nykivältä. Jeepistä näiissa jutuissa aina puuttuu paljon NYKY auton ominaisuuksista.
Joka ikinen kerta tavatessa 80-vuotias anoppi sanoo minulle tai vaimolle, "ettekö te nyt voisi edes harkita sellaisen tavallisen KUNNON auton hankkimista, kun tuo on niin erikoinen"
Alusta asti otin tavaksi esitellä puutteiden selittäjälle: Hei yhtä juttua et muuten huomannut; meidän PÄSSISSÄ ei ole edes sisä valoa.

En todellakaan ole varma onko kaikki tuo huomio negatiivista vai positiivista, ärsyttävää vai jotenkin liehittelevää. kait se on tapahtumahetken mielentilasta kiinni.
Emme osaa suhtautua siihen kait mitenkään, koska ei jeeppiä alunperin hankittu huomion saamiseksi, pullistelua varten tai mitenkään suhteessa toisiin ihmisiin.
Meille tuli jeeppi koska autokaupassa siihen ihastuttiin ja nyt se vaan tuntuu ainoalta oikealta, Jokaikisen huonon ominaisuuden ylläolevasta listastakin ME KOEMME positiiviseksi. Ne ovat juuri sitä jotakin mikä saa hymyilemään kun ajaa meidän Pässillä.

En muuten tiedä mihin toiseen autoon on mahdollista tehdä niin paljon muutoksia ja rakentaa sitä lisää kuin Jeep Wranger. Olen ihan saletin varma, kohta kun meidän Pässilla on 38" lapaset alla, niin vanhasta ei ole mitään jäljellä vaan meillä on taas täysin uusi auto alla.
PÄSSI
Jeep Wrangler Sport Unlimited 2,8 diesel,
uusi toukokuussa 09

Avatar
silva
Viestit: 16
Liittynyt: 27.01.2012. 21:47
Paikkakunta: Hankasalmi

Viesti Kirjoittaja silva » 03.03.2012. 17:15

Tässä yksi (järki)syy. 8)

http://picasaweb.google.com/10629377426 ... 4178366498

Tuo "peltoauto" harrastus on mielestäni yksi parhaita harrastuksia tulevaisuutta ajatellen. Kovasti on oppineet ajamaan talvenaikana.
Kolme on noita "mulkunluotia", iältään 12-17 v.
Kovasti tykkäävät ja on mahdollisuus moiseen harjoitteluun.
Jeep Grand Cherokee Limited CRD(-05)
Chevrolet Camaro Z-28E (-82) GMPP 350cid
Chevrolet ChevyVan 20 6,2D(-87)"Hatanpään matkailuluomus"

Green Patriot
Viestit: 36
Liittynyt: 07.11.2017. 9:06
Paikkakunta: Hämeenlinna

Re: Miksi juuri Jeep?

Viesti Kirjoittaja Green Patriot » 13.02.2021. 11:38

Oma kiinnostus Jeeppiin heräsi muksuna Korkeajännitystä lukiessa. Verkkokalvoille paloi näky kolhon rumasta etumaskista, joka rumuudessaan hipoo jo taidetta. Ja 10 - vuotta myöhemmin huomasin ihailevani Ihmemiehen kulkupeliä, jolla silloisen käsityksen mukaan olisi ajanut vaikka &%¤%&( ja takaisin ilman teknisiä ongelmia ja sadattelua😁
Se ensimmäinen Jeep antoi kyllä odottaa itseään vielä 3 vuosikymmentä.
Kaikki alkoi aamukahvipöydässä vaimon selaillessa vaihtoautoja. Oli kuulemma tullut aika hyvästellä iso sw pökötti johonkin pienempään. Sinänsä looginen veto kolme lapsiselle perheelle. Vaimon puolustukseksi sanottakoon että olin itse vahvasti samaa mieltä.
Kuullessani painokkaan hihkaisun :"Tuu ny kattoon tää" ymmärsin, että jotain kiinnostavaa oli löytynyt. Veikkasin vaihtoehtoja aina Corollasta toiseen ranskikseen, mutta vaimo yllätti ja edessä oli kuva army Green Patriotista. Tästä se sitten virallisesti lähti. Tutustuminen foorumiin, liittyminen kerhoon ja sitä rataa.
Olen ymmärtänyt palstaa lukiessani, että monen mielestä Patriotin osto on iso virhe. Joillekin se varmasti sitä on, mutta kaikille ei. Auto valitaan käyttötarkoituksen mukaan, ja meille riitti auto nelikolla, jolla pystyy tarvittaessa suoriutumaan huonokuntoisesta mökkitiestä ilman pelkoa öljypohjan jäämistä matkan varrelle. Auton on oltava riittävän ketterä kaupunkiajossa, kun jälkikasvua kuskataan kouluihin, harrastuksiin ja kaiken maailman kissanristiäisiin. Näillä perusteilla siis valikoitui autoksi ensin Patriot, ja nyt Cherokee KJ. Ja Patriot voi olla osan mielestä sysipaska, mutta toimiessaan &%¤%&( loistava ajettava meidän perheen tarpeisiin. Ja kuka tietää, josko jossain vaiheessa pihaan ilmestyisi oikeasti maastokelpoinen vankkuri, sillä kuten sanotaan, nälkä kasvaa syödessä. 😜 Näihin kuviin ja tunnelmiin päätän jorinani.
Ei kokki, mutta erittäin pätevä hämmentämään :twisted:

Macke
Viestit: 428
Liittynyt: 01.11.2018. 21:20
Paikkakunta: Porvoo

Re: Miksi juuri Jeep?

Viesti Kirjoittaja Macke » 13.02.2021. 14:44

Itsehän olin kattelemassa Pajeroa V6 koneella aika tosissanikin kunnes myyjä tokaisi, että sinuna kattoisin jotain jenkkimaasturia kun sellasia saa ihan oikeella koneella eikä ne vie enempää bensaa kuin pahero. Faijalla ollu lantaruiskua, pajeroa ja sitten K5 Blazeri ja noista toki jäi nuorena miehenalkuna Blazeri mieleen positiivisemmin niin pikku bias ameriikan joen tuotoksiin oli. Mutsilla oli SJ410 Suzuki jolla ajoin paljonkin aikoinaan, koppimopoa ei ole kylläkään millään tapaa ikävä. Huoleton pelihän sekin oli tekniikkansa puolesta, hävis vaan pellit aika kovaa kyytiä eikä se nyt mikään herkku varsinkaan moottoritiellä ollut.

Letukat sun muut oli ihan älyttömissä hinnoissa tossa 2018 kun kärrejä katselin, niin yhtäkkiä tuli mieleen että Jeeppihän olis prkl ihan jeti peli ja menis eräjormailussakin hienosti. Monelta suunnalta varoteltiin kyllä WJ:n sähkövioista kun puntaroin sellasen ja ZJ:n välillä, mutta WJ nyt vaan näyttää mun silmään paremmalta ja tuumailin että josko se olisi vielä täpyn parempi käyttöautona. Tässä tulee kohta 2,5-vuotta käyttöautoilua täyteen enkä mä kyllä ole valintaani katunut. Veikkaisin että paheroon olisin leipääntynyt aika nopeesti, mutta kasin pörinä Jeepin pellin alla lämmittää jotenkin ilmaston lisäksi mieltä. Sähkövammaisuudessa WJ vie modernia saksanmaan premiumautoa 100-0 ja silleen hyvällä tavalla, eipä tuossa ole kauheesti mystisiä sähkövikoja ollut.

Nyt on sellainen sairaus jyystänyt takaraivossa että olis hienoa rakentaa vimpan päälle XJ Cherokee. Eikä mihinkään mettässä rypemiseen vaan ihan maantielle sekin. Ei noi sankapilhartin aikaiset lattajouset takana vaan lämmitä tippaakaan, mutta saishan nekin rakennettua sieltä mäkeen.

Edittinä vielä sen verran että Wagoneerit jäi ihan pikkukillinä mieleen, oli viis vaille etten sellaista aikoinaan hankkinut projektiksi ensimmäiseksi autokseni, eli kai se Jeeppiys on kytenyt takaraivossa pidemmän aikaa...

Makesa
Viestit: 38
Liittynyt: 17.01.2018. 17:21
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Miksi juuri Jeep?

Viesti Kirjoittaja Makesa » 14.02.2021. 13:12

Siksi, koska ajelin 90 luvun alussa -65 series Land Roverilla ja melkein aina kun meni parkkiin jonnekin, niin joku heitti että katoppa Jeeppi 🙄! Pahin oli joskus, kun alla oli Datsun Patrol niin eräs työfrendi sanoi että sää vaan ajelet tolla Jeepillä 🥱
Päätin hommata Jeepin... Wagoneerin. Olihan se toista kuin esim masokistinen Land Rover rhd ohjauksella. Wagolla tuli ajeltua pari vuotta ja tuli viellä hankittua mr- kelpoinen 76 Wagoneeri projekti. Nämäkin laitteet sitten kuintenkin tuli hävitettyä ja ajelut jatku Land Rovereilla, Range Roverilla , Datsun/Nissan Patrolleilla, Broncolla, Valppi Volvolla jne, jne.
Olin joskus -90 luvulla ajamassa Häkävuoren valloituksessa ja siellä oli jo kylillä nähty punainen yj Wrangler. Sitä tuli sitten kuolattua ja ajalteltua, että aaee kun tuollaisen saisi!
Hinnat oli tuohon aikaan yj niin kovat, että yj:stä näki vain märkiä unia.
Unet muuttu todeksi vasta 11 vuotta sitten kun nyt alla on 2.5 Wrangler. On se vaan hieno harrasteauto.
Vuosi Wranglerin hankinnasta tuli hommattua -94 ZJ 5.2 GC Limited. Nyt jo lopullisesti vannottiin Jeepin lukuun.
Hyvä ajettava, voimaa vetohommiin ihan ok. Polttoainetta menee, mut äänet on makeet 🤷🏻‍♀️. Kun kuuntelee työfrendien juttuja niiten autojen kulutuksista tyyliin mulla on 1.1 diesel mikä vie 3.5L 100km niin hohhoijaa 🥱 vaan.
Kolmantena Jeeppinä on Kanadan tuonti eli Liberty 3.7 limited. On ehkä vähän arkisempi Jeeppi mutta hyvä käyttis. Vetää hyvin esim 1600kg kokonaismassalla olevaa vaunua kulutuksen pysyessä viellä Jeeppimäisen maltillisena 😆. Tällä saa perusukko autoilijoiden naamoihin outoja kasvoliikkeitä kun laittaa marketin pihassa etäkäynistyksellä v6 käymään😄
Summasummarum: 11.4 litraa Jeeppejä käyttiksenä/harrasteautoina. Oiva valinta minulle ja perheelle👌🏻.
Btw: märkiä unia Jeepeistä on nytkin, katsotaan miten käy...
KJ 3.7 Liberty -04
KJ 3.7 Cherokee -04
ZJ 5.2 -94
YJ 2.5 -90

Avatar
rane58
Viestit: 1257
Liittynyt: 24.08.2011. 23:37
Paikkakunta: Espoo

Re: Miksi juuri Jeep?

Viesti Kirjoittaja rane58 » 15.02.2021. 3:49

^-Missä autossa se etäkäynnistys on...? :shock:

Niin että miksi juuri Jeep, no juuri siksi.... 8)
Kun älyttömät käskee haluttomat tekemään mahdottomat, syntyy projekti.
Kuva
Jeep Grand Cherokee 4L vm-95
Oldsmobile 98 Luxury Sedan 425cid vm-66
Honda CB 750 F2 Seven Fifty vm-98
Myydään https://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=8912

Hartsa69
Viestit: 71
Liittynyt: 22.12.2017. 9:45
Paikkakunta: Mikkeli

Re: Miksi juuri Jeep?

Viesti Kirjoittaja Hartsa69 » 15.02.2021. 19:19

1.
Yhtä harmaata hemi WK: ta tuli koeajettua, mutta silloin se ei jättänyt mitään erityistä innostusta, apukuskikin sanoi ettei pysy penkissä (oli jo tottunut MG: n kuppipenkkiin..) - kuitenkin jo pidempään olin miettinyt mielessäni just tällaista WK1: stä.
2.
Sitenhän se eka Jeeppi tulikin hommattua, Ruotsiin uutena ostettu SRT8 - jollaista olin tosiaan kuolannut huolimatta siitä, ettei se mikään oikea maastoon menijä olekaan.

3.
Srt on ainoa käyttöpeli ympäri vuoden.

4.
Kohta 6 vuotta ja hups liki 100 tkm ajettu.

Eli mitään erityistä syytä ei just JEEPILLE ole, oishan noita muitakin joilla matkaan pääsee, mutta tuossa kietytyy jotenkin sellanen auton malli, kaikki kohdallaan, ei mitään turhaa infotainmenttia, helppo käyttää.. senkus työntää D: n päälle ja laskee auringonlaskuun..

Jpe61
Viestit: 225
Liittynyt: 21.10.2017. 10:06
Paikkakunta: Tampere
CONTACT:

Re: Miksi juuri Jeep?

Viesti Kirjoittaja Jpe61 » 16.02.2021. 12:09

rane58 kirjoitti:
15.02.2021. 3:49
^-Missä autossa se etäkäynnistys on...? :shock:
..
Alkuun lyhyt offtopic: näihin vähänkin uudempiin Jeeppeihin taitaa kaikkiin saada tuon kaukokäynnistyksen jälkiasennuksena, jenkkilässä tuo on ihan yleinen tehdaslisävaruste. Omassa tapauksessa JK:ssa on jo valmiiksi joku varkaudenesto, ja kaukokäynnistyksen "aktivoimiseksi" tarvitsisi vain hommata n. satkun lisäkilke esim. Amazonista.

Ja sitten asiaan:

Miksi juuri Jeep?

Ei järkisyitä, ihan vaan koska se nyt oli mahdollista, ja näitä Wranglereita on jo vuosikaudet tullut ihailtua kun ovat niin järjettömiä pelejä... Typeryyden maksimointia oli se, että otin bensakoneella, perustelin tätä nyanssia sillä, että näillä ei kymmenen vuoden päästä enää välttis saa ajaa ollenkaan :lol:

Tämä 2016 JKU on perheen eka Jeeppi, en yhtään tiedä jääkö viimeiseksi ja kuinka pitkään tätä pidellään. Aivan ihana peli kertakaikkiaan, mutta maailma toki muuttuu, ja minä ehkä mukana.

Kirjoita vastaus