No, niin! Siirrytäänpäs tänne kysymysten kanssa...
Nyt herää pari kysymystä:
Miksi siinä on kaksi liitintä, jotka yhdistämällä sen selvästi voi ohittaa?
Missä on liitin josta saa sähköt ulostettua koukulle?
Mistä saan järkevästi nuo vetokoukun sähköt otettua tässä autossa?
Kyseessä siis -92 valmistettu jenkkilahna(käyttöönotto on 30.10.-92) Kaikki toiminnot on tuumaisia/mailisia/Fahrenheitia... Auto on tuotu Suomeen kuitenkin Saksasta
Miksi tuota moduulia ei -94:ssa ole(vain yhteen tökätyt liittimet samassa paikassa kuin -93:ssa), vaan siinä on oikean takaloksun sisällä johtosarjassa liitin johon on liitetty pehmusteeseen kääritty "pötkö", jossa on releet, ym jutut sisällä ja johto tulee oikeasta takanurkasta ulos ja amerikkalaiseen pistokkeeseen. Kyseessä siis selkeästi vastaava "Outage module", mutta vähemmän fiinissä pakkauksessa.
-93:ssa ei tuota liitintä johtosarjasta löytynyt, kun panelin purin pois.
-94 Autohan on Suomi-auto, ei jälkituontia ja kaikki on hyvin alkuperäistä, myös tuon takanurkasta ulostulevan johdon päässä oleva Jenkkityylinen vetokoukun pistoke, joka löytyi irrallaan takapuskurin sisältä totaalisen hapettuneena.
Molemmat autot ovat siis ZJ:tä, ja molemmissa on joku hullu keksijä virittänyt nuo koukun sähköt vähääkään välittämättä tehtaan asentamista valmiuksista.
-94:ssa koukun sähköt on otettu väkisin takavalojen johtosarjoilta ja -93:ssa hirveiden relehässäköiden avulla samasta paikasta. Releiden seassa oli myös joku summeri, jonka nappasin pois, eikä mitään vaikutusta mihinkään. Tuo viritys on ilmeisesti jonkun koukku-firman kaupittelema kitti ja asennettu varmaan Saksanmaalla jo uutena autoon.