Minulla on Jeep Grand Cherokee Laredo -95, 4.0.
Viime keväänä yhtäkkiä auto meni hengettömäksi. Sain auton rullattua alamessä tien sivuun josta jouduttiin hinaamaan kotiin.
Auto seisoi koko kesän kun en ehtinyt tutkimaan missä vika. Auto starttaa mutta ei henkeäkään, että lähtisi käymään.
Vaihdoin kärjettömän sytytyksen virranjakajan sisään ja samalla puolan. Tiedän, että ei kannattaisi tehdä kuin yksi temppu kerralla jotta tietää missä vikä on jos tempuilla korjaantuu.
No, auto lähti käymään ja mielestäni pelasi melko hyvin. Jouduin autoa käyttämään korjaamolla ja siellä lämpimässä tallissa ei lähtenyt käymään. Itselläni auto on aina ulkona. Sama juttu toisella korjaamoreissulla. Mekaanikko soitti minulle, että onko minulla joku kikka millä auto laitetaan käymään. No ei ole. Työnsivät ulos kylmään ja kertoivat että kohta lähti käymään kuin palmun alta.
Näyttää olevan, että kun tulee lämpötilan muutos niin käyntivaikeudet alkavat. Korjaamon mekaanikko kertoi avanneensa "kaasarista" jonkun propun ja kertoi, että sieltä oli tullut sellainen lörpsähdys vaikka pitäisi olla melkoinen paine propun takana.
Mikäs tässä neuvoksi??
Kirjoittelinkin toisesta Jeepistäni juuri myös tänne SÄHKÖT foorumiin jossa pikkasen erilaista vikaa.
Jeep Grad Cherokee Laredo 4.0 käyntiongelma
Jeep Grad Cherokee Laredo 4.0 käyntiongelma
Jeep Grand Cherokee Limited -97; Jeep Grand Cherokee Laredo -95; Pontiac Catalina -66; Dodge Coronet -66
-
Re: Jeep Grad Cherokee Laredo 4.0 käyntiongelma
Oletko katsonut onko tuo katalysaattori kunnossa itselläni oli tuossa pakosarhasta tuleva pakoputkessa ennen varsinaista katalysaattoria (paksuunus putkessa ) pieni katalysaattori joka oli hajonnut ja tukkinut putken eikä lähtenyt käyntiin haetiin vikaa aikas kauan sillä tuo katti on aikas huomaamaton mutta kun laittoi putken poikki ennen tuota salakavalaa piilo katalysaattoria kas kummaa lähti käyntiin