Just joo. Aamulla ajelin Jeepillä (-97 Wrangler TJ, 4.0) töihin ja lounaalle lähtiessä ajoneston kaukosäädin ei saanutkaan ajonestoa pois päältä, eli ei kuulunut sitä yhtä piippausta aktivoinnin merkiksi. Auto siis starttaa ja lähtee käyntiin, mutta sekunnin kuluttua aina sammuu, koska ajonesto on päällä. Uusi kaukosäädin (ns. avaimenperäkaukosäädin, kaksi nappia: avaus ja lukitus, merkkiledi) tuli ostettua 8 vuotta sitten, joten ei liene mahdotonta, että patterit olisivat loppuneet. Kävin sitten kyydillä hakemassa kaukosäätimeen uudet CR1220 patterit, mutta vaikka vaihdoin ne, niin mitään ei silti tapahdu. Kaukosäätimessä avausnappi kyllä väläyttää vihreää lediä ja lukitusnappi punaista, kuten teki ennen patterin vaihtoakin.
Ideoita ja vinkkejä, miten saadaan ajonesto pois päältä, ettei tarvi jäädä töihin iltavuoroonkin?
Tarviiko tuo ajoneston kaukosäätimelle tehdä jotain temppuja patterinvaihdon jälkeen?
EDIT.
Ajoneston kaukosäädin on tuollainen oikeanpuoleinen, vanha on samanlainen, kuin vasemmalla, ja sitä en ole vielä kokeillut, kun on kotona...
