Itse vaan tykkään diagnosoida autot niin että alkuun vilkaisu että esim. moottoriviassa että mitkä kaikki ei toimi. Optimaalisinhan tapa näissä on että testeri kiinni ja koodit alkuun. Tosin autojakin on erillaisia. Tuo oma YJ omaa töpselit mut siihe on aika turhaa tökkiä testeriä kiinni.. Sitten taas joskus ei testerillä saa mitään irti ja silloin on turvauduttava muihin keinoihin tai kuten jotkut tekee et ei vikakoodeja ja moottori paukkaa putkessa ja konehuoneessa niin se on vain ominaisuus.

*************************************************************************************************************************************************************************************
Mutta jos nyt ei ihan harhauduta aiheesta niin tämähän on jo hyvässä vaiheessa jos selvillä että jakajaan ei tule sähköä. Sitten vaan selvittämään miksi sinne ei tule sähköä, onko virransyöttö PCM:ltä vai 15-virran (virtalukon/päävirtareleen) takana. Siitä sitä sitten hyvä jatkaa että toimiiko päävirtarele ja jos se toimii niin sitten vaan seuraamaan että mikä sitä ohjaa.. yms..