Uusin letkut kokonaan pumpun "hopeisesta mutikasta" flektille ja flektiltä simpukkaan.
Kuristin pilli taisi sijaita flektin ja simpukan väliltä.
Letkujen lisäksi jouduin ostamaan muistaakseni 4kpl sovite nippoja ja USIT tiivisteet.
Menin hydrauliliikkeeseen letkut ja hopeinen mutikka kädessä.
Hydrauliliikkeen nippoihin jouduin sorvauttamaan letkujen liittimiin sopivan kartio muodon, tiivistyksen mahdollistamiseksi. Nipat tiivistyivät pumppuun, flektiin ja simpukkaan USIT tiiviste renkailla.
Letkuissa pumpun ja simpukan puoleiset päät kulmaliittimin.
Letkujen sovittelun kannalta tärkein huomio kannattaa kiinnittää pumpulta lähtevän letkun kulmaliittimeen. Kulman tulisi olla tarpeeksi matala, jotta ahtoputki ei menisi liikaa lyttyyn. Tilaa vähentää sovitenippa hopeisen mutikan ja letkun välillä entisestään.
Letkut täytyy ottaa alkuperäistä pidempinä, asentamisen mahdollistamiseksi. Kannattaa testailla reittiä ja sopivaa pituutta jollakin letkulla ennen hydrauliliikkeeseen menoa.
Auton ohjauksessa en ole huomannut mitään eroa entiseen.
KUVIA
https://picasaweb.google.com/117952127733561797164/Jeep
Näkyykö linkin kuvat?