Hyppykäynnistimen
Sähkö katoaa jonnekin Jeepin seistessä pihassa välillä kolmekin päivää etätöiden takia.

On siinä akkukin jo varmaan ottanu itseensä kun on useaan otteeseen tyhjätty ihan hengettömäksi.

Pikkuhiljaa alkoi kypsyttämään, kun joutu ryöväämään aina Soliferista akkua lainaksi että sai Jeepin käyntiin niin tilasin sitten tommosen nykyaikasen litium-akkuisen apukäynnistimen. Hetken tutkiskelun ja ihmettelyn jälkeen Noco jäi kuitenkin kauppaan vaikka eka ehdokas olikin ja tilasin
Audewn. Sillä tuntuu hörähtävän kasi tulille vaikka omalla akulla ei avaimesta kääntäessä saa muutakuin mittarien viisarit vispaamaan ja mankan kyselemään koodia.
Kai se vielä täs talvea vasten pitäis uus akku hommata. Ei vaan huvittais sitäkin heti tuhota jos ei ensin keksi mikä sitä virtaa seistessä syö.. tai siis omaa laiskuuttahan se on kun ei ota mittaria käteen ja selvitä.