Eli nuo originaalit panssarit, jotka lienee nippa nappa riittävän lujat maastoajossakin, ovat paksumpaa tekoa kuin tuo 3mm ? Materiaaliltaan lienevät samaa mustaa rautaa?
Itse vakavasti pohdiskellut, laittaisko nuo 7000, tai 2000 sarjalaisesta alumiinista 6mm vahvuisena...ihan niin luistavaahan tuo alu ei ole, mutta jos nyt ei kumminkaan tule minullakaan tuota kivien päälle sovittelua siihen malliin, etteikö tuokin kävisi...kevyempää ja ei ruostu :O
Pohjapanssareiden teettämistä.. Ensisijaisesti KJ
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane
www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com
if you break it, upgrade!
KJ:n panssarointia.
Noissa alusta panssareisaa mitä oman kJ:n alle olen laittanut on jonkin verran pysty pokkauksia jotka vahvistavat kovasti panssaria.filler kirjoitti:Eli nuo originaalit panssarit, jotka lienee nippa nappa riittävän lujat maastoajossakin, ovat paksumpaa tekoa kuin tuo 3mm ? Materiaaliltaan lienevät samaa mustaa rautaa?
Itse vakavasti pohdiskellut, laittaisko nuo 7000, tai 2000 sarjalaisesta alumiinista 6mm vahvuisena...ihan niin luistavaahan tuo alu ei ole, mutta jos nyt ei kumminkaan tule minullakaan tuota kivien päälle sovittelua siihen malliin, etteikö tuokin kävisi...kevyempää ja ei ruostu :O
Vaihdelaatikon panssaria olen kovasti joutunut vahvistamaan jotta kestäisi vääntymättä auton painon ja ainakin edellisen Kulman ajon jäljiltä ei nyt enään panssari vääntynyt pakoputkeen kiinni.
t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi