Pohjapanssareiden teettämistä.. Ensisijaisesti KJ

Mätänikö helmat, menikö sarana ovesta väljäksi, hajosiko lasi/peili/valaisin, koriin liittyvät kyselyt tänne.....
filler

Viesti Kirjoittaja filler » 31.12.2011. 20:07

Eli nuo originaalit panssarit, jotka lienee nippa nappa riittävän lujat maastoajossakin, ovat paksumpaa tekoa kuin tuo 3mm ? Materiaaliltaan lienevät samaa mustaa rautaa?
Itse vakavasti pohdiskellut, laittaisko nuo 7000, tai 2000 sarjalaisesta alumiinista 6mm vahvuisena...ihan niin luistavaahan tuo alu ei ole, mutta jos nyt ei kumminkaan tule minullakaan tuota kivien päälle sovittelua siihen malliin, etteikö tuokin kävisi...kevyempää ja ei ruostu :O
Jeep Liberty 3.7 Limited -04
OME 3" + gen 4.5 JBA UCA, custom CV axle assembly, 31/10.5R15, 8.25 + Powertrax No-Slip + Crane

www.ifsjeepers.com
www.jeepkj.com
www.lostjeeps.com

if you break it, upgrade!

kozel

Viesti Kirjoittaja kozel » 01.01.2012. 19:06

Panssareista on tehty kopiot vaihteiston ja jakolaatikon kohdalta.

Ei ole vaan ehtinyt tässä paneutua asiaan. Katsotaan josko tuossa omassa tallissa liikenis aikaa sen verran että saisi edes sovitettua moisia.

ImacInnes
Moderaattori

KJ:n panssarointia.

Viesti Kirjoittaja ImacInnes » 01.01.2012. 21:25

filler kirjoitti:Eli nuo originaalit panssarit, jotka lienee nippa nappa riittävän lujat maastoajossakin, ovat paksumpaa tekoa kuin tuo 3mm ? Materiaaliltaan lienevät samaa mustaa rautaa?
Itse vakavasti pohdiskellut, laittaisko nuo 7000, tai 2000 sarjalaisesta alumiinista 6mm vahvuisena...ihan niin luistavaahan tuo alu ei ole, mutta jos nyt ei kumminkaan tule minullakaan tuota kivien päälle sovittelua siihen malliin, etteikö tuokin kävisi...kevyempää ja ei ruostu :O
Noissa alusta panssareisaa mitä oman kJ:n alle olen laittanut on jonkin verran pysty pokkauksia jotka vahvistavat kovasti panssaria.

Vaihdelaatikon panssaria olen kovasti joutunut vahvistamaan jotta kestäisi vääntymättä auton painon ja ainakin edellisen Kulman ajon jäljiltä ei nyt enään panssari vääntynyt pakoputkeen kiinni.

t. Ismo Ämmä
Palstan yksi siivooja!
GP Korjaus Oy
-Kulmakorpi Off Road Park-
-JEEP HOLIC-
http://www.fjdc.org
http://www.jeep.fi

Kirjoita vastaus