Moro
Mitäs arvon raati sanoo putkien rakentamisesta ZJ-Jeeppiin? Onko mahdollista tehdä niin, että pääosin olisivat verhoilun sisällä tai alla tai muuten naamioituna? Meidän Jeepillä kun pääosin ajellaan muuta kuin maastoa, ja se on rakkaan vaimoni torikassi, niin ei viittis muutella ulko (siis sisä-) näköä kovin paljoa.
Tekeekö joku tän rahalla? Mistä summista puhutaan?
Urkki
Turvaputket verhoilun sisään?
-
- Viestit: 146
- Liittynyt: 26.01.2009. 8:54
- Paikkakunta: Petäjävesi
Saitko vastauksen?
Purin juuri omasta "kakkos"-Jeepistä kattoverhouksen pois, ja samalla tietysti kaikkien sivupilarien muovit, eihän se muuten lähde.
Ei noissa ZJ:ssä putkikehikko ainakaan piiloon mahdu, sen verran tilaa vaatii. Paljonko sitten on paljon muuttunut sisusta?
Tuo mun kakkos(raha)reikä on kieräytetty miedosti selälleen ja nyt kun olen sen katon saanut taas potkittua alkuperäiseen korkeuteen, voin sanoa, ettei korin yläosa kestä mitään noissa(kaan, XJ:thän on jo pehmeäkattoisiksi todettu).
Tuulilasin ylä"palkki" on niin hentoa peltiä, ettei vaatinut juurikaan voimaa painaa se takaisin suoraan ja ylikin. Sisässä se oli keskeltä kymmenisen senttiä kaadon jäljiltä. Ristimitat sai kuntoon, kun jaloilla painoi yläkulmaa vinoon.
Alkuperäisessä rakenteessa on kyllä otettu kaikki irti liimatun tuulilasin antamasta tuesta...
Jonkinlaista putkirakennetta nuo tuekseen vaativat, jos minkäänlaista aikomusta on auton rajoja hakea.
Tuohon aion laittaa yhden ohuen poikkiputken kattoverhouksen yläpuolelle piiloon vahvistamaan tuota notkahtanutta pellinreunaa.
Purin juuri omasta "kakkos"-Jeepistä kattoverhouksen pois, ja samalla tietysti kaikkien sivupilarien muovit, eihän se muuten lähde.
Ei noissa ZJ:ssä putkikehikko ainakaan piiloon mahdu, sen verran tilaa vaatii. Paljonko sitten on paljon muuttunut sisusta?
Tuo mun kakkos(raha)reikä on kieräytetty miedosti selälleen ja nyt kun olen sen katon saanut taas potkittua alkuperäiseen korkeuteen, voin sanoa, ettei korin yläosa kestä mitään noissa(kaan, XJ:thän on jo pehmeäkattoisiksi todettu).
Tuulilasin ylä"palkki" on niin hentoa peltiä, ettei vaatinut juurikaan voimaa painaa se takaisin suoraan ja ylikin. Sisässä se oli keskeltä kymmenisen senttiä kaadon jäljiltä. Ristimitat sai kuntoon, kun jaloilla painoi yläkulmaa vinoon.


Alkuperäisessä rakenteessa on kyllä otettu kaikki irti liimatun tuulilasin antamasta tuesta...
Jonkinlaista putkirakennetta nuo tuekseen vaativat, jos minkäänlaista aikomusta on auton rajoja hakea.
